Ny servicechef hos Nemco

Claus Skræm er startet som servicechef hos Nemco. Han får til opgave at udbygge Nemcos service i hele Norden

Claus Skræm er startet som servicechef hos Nemco, der er eksklusiv nordisk leverandør for førende internationale producenter af udstyr til fødevareindustrien. Hos Nemco skal Claus Skræm udbygge Nemcos service i hele Norden og sikre, at Nemcos service er i verdensklasse.

Claus Skræm står som servicechef i spidsen for Nemcos serviceteam i Danmark, Sverige og Finland. Desuden har den nye servicechef ansvaret for Nemcos afdeling for spare part sales.

Claus Skræm er 42 år og uddannet el-installatør. Forud for ansættelsen hos Nemco har han bl.a. arbejdet som projektleder hos 2M El-Installation A/S samt som henholdsvis installation manager og operations manager hos Gilbarco Veeder-Root. I den sidstnævnte funktion havde Claus Skræm ansvaret for alle kørende teknikere i Danmark og for den dertil hørende funktionærstab.

- Tidligere har jeg også arbejdet inden for byggeri og anlæg, lige som jeg har en baggrund fra Forsvaret, hvor jeg bl.a. har været udsendt til Eritrea og Irak. Så jeg har prøvet en del, men jobbet hos Nemco er mit første inden for fødevarebranchen. Det betyder, at jeg i forbindelse med kvalitet og optimering kan se med nye og friske øjne på de mange traditioner, som præger både Nemco og branchen som sådan, siger Claus Skræm.

Den nye servicechef er efter eget udsagn blevet ”supergodt” modtaget af både kolleger og kunder.

- Nemco har et virkelig velfungerende serviceteam med dygtige folk, som det er en fornøjelse at arbejde sammen med, siger Claus Skræm.

Privat er Claus Skræm gift, og han har to døtre på 10 og 12 år. I fritiden er han bl.a. i gang med en diplomuddannelse i ledelse på DTU.